حمايت مستقيم تركيه از داعش

حمايت مستقيم تركيه از داعش
سردار کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
رئیس کمیته دفاعی مجلس با اشاره به اینکه حمایت‌های مستقیم ترکیه به داعش ثابت شده است، گفت: داعش در ترکیه آموزش می‌بیند و از مرزهای این کشور برای ورود به سوریه نیز استفاده می‌کند.
"سردار اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته دفاعی مجلس در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در رابطه با رویکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال رفتارهای ترکیه در کوبانی اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی رایزنی‌های خود را در رابطه با این موضوع پیگیری می‌کند و ما روی این موضوع حساس هستیم و کوتاه نخواهیم آمد و اینکه چه نتیجه‌ای گرفته می‌شود، آن بحثش جداست. 

 
وی افزود: ترکیه در خیال آن است که بتواند امپراطوری عثمانی را راه‌اندازی کند اما سخت در اشتباه است زیرا آن دوران گذشته است و باید با واقعیت کنار بیاید و بداند که ملت‌ها آگاهانه در سرنوشت کشور خود تصمیم‌‌گیری می‌کنند و باید ترکیه سیاست‌هایش را با این مسائل مشخص کند. 
 
رئیس کمیته دفاعی مجلس ادامه داد: اگر مسئولان سیاسی ترکیه در خیالند که می‌توانند دولت سوریه را از بین ببرند تا حکومت دلخواه خود را در آنجا حاکم کنند در یک اشتباه بزرگی به سر می‌برند. 
 
وی در پایان با اشاره به اینکه حمایت‌های مستقیم ترکیه به داعش ثابت شده است، خاطرنشان کرد: داعش در ترکیه آموزش می‌بیند و از مرزهای ترکیه برای ورود به سوریه نیز استفاده می‌کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: